« 癌について(タヒチアン・ノニ) | Main | 愛され犬ポポリ »

April 21, 2005

金縛りって怖い(>_<)

 ギャ~!昨日の夜、爆睡していると思ってた旦那が突然「うわーーーーっ!!」と目をひん剥いて飛び起きた。ってか、こっちがもっとビビッったわい・・・。彼はゼイゼイ言って、「・・今のは久々にすごいのが来た・・・」と。

そうそう、彼が金縛りにあっていると思われる間中、部屋中から不気味なありえない音が聞こえていたのだ。
私もかなり霊感があるほうなのでちょっとは気付いてたわい。でも、金縛りた~不意打ちくらったな・・。

旦那はかなり日々の仕事で疲れがピークに達しているらしく、恐怖も冷めやらぬまま、すぐまた爆睡モード。
ちなみに、私自身は金縛りってのは全く経験がない。経験したくもない。
 最近、父の為にお経やお花をあげてないからかな?明日、命日なんだ。

 北海道に父のお墓があるんだけど、遠いし、納骨以来行ってない。行きたい気持ちはあるんだが・・色々親戚関係ドロドロしてて関わりたくなくて、つい、ね。そのかわり、自分で出来る供養は個人的にやってる。
なんか、細木数子先生に怒られそうだな、わし・・。笑
 明日は、父が好きだったお饅頭とか買ってきて、仏壇(しかも手作り)掃除して、お経ガンガンあげようっと。
・・・ごめんね。パパ。パパのことは忘れてなんかない。ただ、お経がちょっと面倒のなってしまっただけ。これからはちょくちょく供養するから怒んないでね・・・。

|

« 癌について(タヒチアン・ノニ) | Main | 愛され犬ポポリ »

Comments

Asking questions are really nice thing if you are not understanding something fully, except this piece of writing gives fastidious understanding yet.

Posted by: uggアグ Dakota | December 13, 2012 at 03:49 PM

Wonderful goods from you, man. I have take note your stuff previous to and you're just too fantastic. I really like what you have acquired here, really like what you're saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you continue to take care of to stay it smart. I cant wait to read much more from you. This is actually a wonderful site.

Posted by: free sex chat rooms | May 24, 2014 at 09:16 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/94245/3795025

Listed below are links to weblogs that reference 金縛りって怖い(>_<):

« 癌について(タヒチアン・ノニ) | Main | 愛され犬ポポリ »